onsdag 22. juli 2009

Den sorte fuglen

Jeg har begynt å følge bloggen til Kvirrevitt. Hun er kreativ og har kjempekul stil. Jeg ble veldig inspirert av hennes spraylakkprosjekter og har gått til inskaffelse av sort blank spray på Biltema. Vet ikke hvor mye jeg kan forvente å spraye med en flaske, men de var rimelige i pris så jeg kjøpte flere.

Planen er å spraye ett gammelt bord, men før jeg får tid til det var jeg jo nødt til å teste ut på noe jeg hadde hjemme. Undulaterne er nips fra en etnisk butikk på Grønland. De kostet den gangen ca 39kr og jeg synes den ble enda litt mer morsom i sort. Tror begge to skal bli sorte, alternativt en hvit?

Igår hadde jeg også tredje økt med PT. Denne gangen hadde jeg ikke så vondt i musklene, deilig. Men som vanlig var jeg fullstendig slutt når vi var klare. Også idag ble det boksing i mange varianter. Med hansker, med handtler, mot PT, i luften stående på bosuballer, situps, pushups og benbøy. Jeg føler jeg får bedre kondisjon og det er supert å ha en trener som ikke lar en legge av for tidlig. Det er mye roping og pepping. "Koooooooooom igjen, bli litt forbannet!" For meg som person er det vel verde penger. Dessuten spiser jeg rimeligere og drikker mindre så egentlig går det opp i opp tipper jeg.

Men jeg skulle kunne gjøre mye for å få være min gamle meg igjen, spise godteri ibland, ta ett glass vin på kvelden bare fordi det er godt. Bestille en brownie på cafe og unnskylde med "jeg har ikke spist en på lenge så det er greit" men det gjør jeg ikke, jeg er flink, kjempeflink. Som jeg sa tidligere blir det ikke helt rett med tider og perfekte porsjoner. Men jeg spiser sundt og drikker ikke og spiser ikke godteri til tross for att mamma mumser M&M og pappa kjøper skumbananer på kiosken. Flink Agneta Flink.

Idag har jeg lyst å dra på min favoritt-bruktsjappe men jeg må ringe først så vi ikke drar en time ut av Oslo på bomtur.

Ingen kommentarer: