fredag 24. juli 2009

Bilder fra studioen på Borgen


Pappa skrudde opp wire fra IKEA og så festet vi gardiner fra KID Interiør på veggen. Det ble så mye finere! Sofaen fikk jeg gratis fra ett par på Underskog.no. Putene er fra Thailand, de kjøpte jeg for å ha i hagen når vi har lounge-fester under partytelten... Vognen kjøpte jeg på Fretex for 50 kr, garnet er fra Dahle Garnutsalg rett for Voss. Strømpebuksene er nye fra Noa Noa og skoene er Danske Andeføtter. Det er fortsatt jobb igjen, men finpussen tar jeg når jeg er alene. Snart blir det fest med venner i studioen for å feire at alt er klart. Og sen kommer symaskinene frem på bordet. Jeg må også finne noen som vil leie sammen med meg, alternativt om jeg leier ut kveldsvis til kurs for å dekke noe av kostnaderne jeg har hver måned. Men fint er det og jeg kommer å være veldig kreativ her!

Ingen kommentarer: