lørdag 11. juli 2009

Langesund på en lørdag

Idag tog svigerfar en titt på Punto. Jeg fikk IG på oljesjekk og luftfilter. Jeg hadde også rett om lydet som jeg har klaget over. Det er eksosrøret som har rustet. Dette får vi byttet neste uke.

Men vi dro ut til Biltema for å finne luftfilter og vindusviskere som også de trengte å skiftes. Det var ikke lett å få tak på. Etter noen turer i forkskjellige butikker var i alle fall de nye vindusviskene på plass. Resten må nok bestilles.

Uansett så klarte jeg å lure til meg noen turer innom bruktbutikkene i nærheten. Jeg kjøpte 5 plakater som nevnt i førrige innlegg. På Fretex i Skien fant jeg to tavler med bilder fra klassiske H.C Andersen fortellinger. De var priset til 100 kr stykket og det syntes jeg var litt mye for enkel treramme og trykk, så jeg klarte å få ned prisen til 50 kr stykket. Den lille askebegeren med rådyr på kostet meg 50 kr. Den var veldig søt synes jeg.

Nå skal jeg bare blogge klart og så skal jeg legge meg i dagsengen og lese videre på Kretsen når den er klar skal jeg begynne med Shantaram som jeg ble rekommandert å lese av Lill Beate.

Ikveld skal Kent og jeg stå for middag. Det blir spekemat i ulike former, en rømmefri potetsallat, litt forskjellige laksretter og annet snask.

Ingen kommentarer: