fredag 24. juli 2009

Dagens treningsøkt og helgens dilemma

Fikk ordnet så dagens økt ble på formiddagen. Idag ble oppvarmingen som vanlig tredemølle før jeg møtte Bjørn kl 9.30. Jeg liker veldig godt boksingen og den går som en rød tråd gjennom økten.
  • Bokse mot sparrepartner
  • Step up på treningsbenk, høy alltså
  • Sit-ups
  • Dype langsomme utfall
  • Høye spark mot sparrepartner
  • Push-ups
  • Biceps med skivestang
  • Fransk press med skivestang
Jeg har sendt en mail til Oxigeno og lagt en stemme på at boksing kommer på timeplanen. Det er kjempegøy! Man får ta i skikkelig, spenne magemusklene og dra på ordentlig. BAM!!

I følge mine planer om kost og alkohol er jeg på 3 glass i uken. I morgen er vi invitert på middag og jeg har sånn lyst å kose meg med vin til maten. Men jeg skal være flink. 1-2 glass idag og så det som blir over i morgen. Ingen mening å ødelegge det som man bygget opp.

Muligens bryter jeg reglene neste helg da det er Neverland igjen. Jeg har ikke vært på klubben før men har fått med meg Anna denne gangen. Mer her.

Gleder meg til et klubbkonsept der du får ta det litt ut...

Idag skal jeg og pappa henge gardiner på veggene i studion. Sen skal jeg ta med mamma på CC-vest så vi får finne frem den hvite cardigan hun har prøvd å finne en uke. :)

Ingen kommentarer: