torsdag 9. juli 2009

Jag gillar att grina

Rart tenker du? Nja, er det ikke befriende å lette på trykket en gang i bland? Og merk at jeg ikke sier jeg liker å være lei meg. Bare å grine.

Jeg er veldig emotionell, gråter over det meste. Så om jeg ikke skulle synes det var deilig å få det ut ville jeg vært i "deep shit"! :)

Mange ganger blir jeg skikkelig lei meg av nyhetssendinger, en annen gang kan det være at jeg blir lykkelig av å se en gledeytring. Men tårerne triller.

Om jeg trenger å lette litt på trykket finns det enkle måter å få det til på, her kommer noen uslagbare tips.


  • In the ghetto - Elvis
  • Not ready to make nice - The Dixie Chicks
  • Om du lämnade mig nu - Miss Li og Lars Winnerbäck
  • Jeg griner når jeg ser delfiner...
  • Jeg griner så jeg mister pusten når jeg hører et barnekor live.
  • Filmen Annie
  • Musikalen Hair

Ingen kommentarer: