søndag 19. juli 2009

Noen bilder fra atelieen

Mamma, pappa, Kent og jeg har vært i studioen og organisert. Vi har møblert om, plassert ting der vi tror de passer best og nå gjenstår finpuss. Jeg vet enda ikke hvor mye jeg orker male men jeg skal få litt mer orden på tingene. I utgangspunkt tenkte jeg male alle vegger hvite. Det viste seg å være fryktelig tungvint da fargen jeg har ikke dekker så godt og fargene på veggene er mørke og veldig mettede, se de oransje og grønne veggene! Jeg malte ett rom, det som er kontor nå. Det krevdes 3-4 strøk for å dekke de gule veggene. I arbeidsrommet kommer jeg å stifte stoff på ene veggen. Den er dekket med forskjellige plater og er om noe trolig enda verre å male enn vanlig strie.

Studioen består i tre rom, ett som jeg bruker som kontor. Så kjøkkenkrok med store spisestua. Dette rom kan brukes til kurslokale. Der finns plass til 10 rundt bordet og det er lagt opp for internett og filmvising via prosjektor. Det lange grønn/oransje rommet vil bli arbeidsrom. Her kommer minst 3 stasjoner der man kan jobbe med symaskiner eller annet. Her oppbevarer jeg symaskiner, stoffer, hobbymaterialer og ting jeg kan selge på markeder osv.

Jeg gleder meg til å få ferdig alt og planer er en storslagen fest en gang i høst. Da vil vi kose oss med vin, se musikkvideo på lærret og svinse rundt i mine rom og være glade!

1 kommentar:

Kort og Søm sa...

Hører ut som om dere har nok å gjøre med maling osv, men det blir sikkert kjempe bra når du blir ferdig der!! :o)