tirsdag 26. januar 2010

Kald og kvalm


Ugg, nå er jeg ikke så tøff. En time før jeg skulle gå ned til byen for å danse i noen timer ble jeg kjempetrøtt, tett etterfølget av skikkelig kvalm. Jeg bestemte meg for å droppe gåturen og ta bilen for å rekke en halvtime på øret. Selvsagt presterte jeg å glemme lommeboken hjemme når jeg dro. Det resulterte i att jeg fikk lete gjennom bilen for å finne mynter til parkometer. 7 kroner fant jeg. Det rekker kun til 16.50. Så jeg tar pengene i retur og må vente ute i 10 minutter for å få en billett som går over 17.00... Brr. Vel nede i studio så er kvalmen verre. De andre danser og jeg sitter i resepsjonen og hekler en lue. Kanskje kan jeg være med på neste time? Kryss fingrene.

Ellers har jeg truffet Mette idag. Det var hyggelig. Vi spiste frokost, drømte om fantastiske atelieer og lagde en blogg til henne.

Og så sender jeg en tanke til Anna som er nødt til å kjøre til Sverige for å hente varer helt plutselig. Blä! Hadde kommet med om jeg kunne vennen! Kjør forsiktig.

EDIT: Det var migrene, så nå er jeg hjemme, orket ikke å være med på noen av timene. Men har gjort mitt som resepsjonist i alle fall. Og så er luen klar. :)

Ingen kommentarer: