mandag 25. januar 2010

Hva skall lappene bli månne?

Idag stod jeg opp tidlig for å møte Gitte. Jeg har noen prosjekter på gang der jeg trenger metallfoil og Gitte var snill nok å møte meg i byen for å levere det på sin vei. Vi rakk en liten skravlerunde før vi var nødt til å fortsette vår dag.

Jeg møtte treneren for en times økt, jeg får fantomsmerter i magen bare av å tenke på dagens trening. Jeg var helt slutt! Men det er jo deilig på en rar måte...

Etterpå kom Anna forbi og vi jobbet med papirjobb for selskapet hennes. Det ble noen timers intensiv jobbing og noen av en trillion oppgaver innfor messen er nå klare.

Men tilbake til mine prosjekter, jeg tror jeg har en ide til første prosjekt med mine nostalgiske barneprogramlapper. Jeg tror de skal bli en laptop sleeve. Jeg er jo stærkt avhengig av min PC og tar den med overallt. Da må den jo reise med stil. Nå skal jeg bare prøve å få tak på slikt tykt stoff som man har i våtdrakter. Det tror jeg blir kult, vil ha sort grunnstoff og så applikere bildene på. Jeg har også lyst å ha litt glitter og glam på, så jeg kommer å stjele ideen til Gry. Og ettersom vesken skal slenges ned i andre vesker så bør bildene beskyttes. Kanske skal jeg bruke plastikk på bildene? Eller ett gjennomsiktig organsastoff?? Åh, nå gleder jeg meg til å dra på stoffjakt i morgen. Tror jeg begynner på Fretex, gamle klær har ofte bra stofffer. Og så kan jeg jo lage for av en kul skjorte eller annet. Feks. et fake silkeskjerf? Så må jeg ha et langt grovt glidelås.

Ja, idag er det den ideen som vinner, men når jeg våkner i morgen kan det være noe annet jeg har fastnet for... Legger ved en litt dårlig bild av min syveske. Jeg elsker den! Rot og skrot, knapper, bånd og annet fiffigt!

Ingen kommentarer: