fredag 22. januar 2010

Friends friday og Stephen Fry

Idag har jeg spist frokost hos en venninne i Askim, kjempekoselig. Det er nesten ett år siden jeg var der på besøk. Vi snakket om allt fra matlaging, og yoga til kreativitet. Så, muligens om det fungerer så skal vi ha en liten syjunta i morgen. Jeg skal vise rammelimteknikk. Gleder meg.

Så dro jeg videre inn til byn for å møte en annen venninne på Bistro Brocante. Jeg bestillte en fransk løksuppe, men den var nok så skandinavisk. Ikke mye fransk over den. Dessverre, før mener jeg de hadde veldig god mat? Men men, vi hadde det hyggelig, skravling om ditt og datt, muligens skal vi dele studio i en kort tid slik at hun kan finne ut om dette er noe hun har lyst på. Det hadde vært hyggelig. Kanske hadde det fått meg og bruke mer tid på studio som uansett koster masse penger hver måned? Vi tok en liten tur på Panduo etterpå og jeg fant meg en sjablong som jeg skal bruke til rammelim og metalfoil. Har en liten ide i hode som jeg skal prøve ut i morgen.

Sååå videre til Oslo Mekaniske Verksted for å møte Christer. Vi satt i dype sofaen og skravlet i en times tid før det var dags å kjøre videre. Christer på korøvelse og jeg for å hente Kent fra trening.

Nå sitter Kent og jeg her og slapper med en Punk IPA og ser på Youtube, her har dere verdens beste Stephen Fry! Sjekk også ut han på Twitter.

Ingen kommentarer: