onsdag 6. mai 2009

Vilken herlig dag!

Jeg orket ikke gå på morgenpromenad med Johanna og Anette idag. Jeg våknet kl 7 og da var det dags å gå. Ute var det grått og trist og det endte opp med att jeg satte meg i sofaen med en kopp kaffe og Anette og Johanna åkte bil til jobbet.

Ved 8 tiden begynte det å snø igjen! Store snøflak dalet ned utenfor vinduet og jeg trodde ikke mine øyner...

Klokka 1030 dro jeg ned til barnehagen for å hente hjem Linus. Han ble kjempeglad å se meg og vi spaserte hjem sammen. Vi snakket litt om forskjellige ting på veien og når vi kom hjem så ventet vi på Fanny. Når hun kom dro vi på kinarestaurant sammen med Emma.

Meddelandet vi sendte til Anette på jobb

Etter det leksaksbutikken og så hjem. Etterpå dro jeg og Fanny ett par timer på biblioteket. Vi leste og skrev ned pyssel som vi kan gjøre på hytta i helgen.



Nå står fiskegratengen i ovnen og jeg sitter her med PC på fanget og sjekker mailer og blogger. I morgen skal jeg ha en mammadag *ler*.

Ingen kommentarer: