søndag 24. mai 2009

Litt sånn oppdatering

De seneste dagene har gått i ett, jeg har søkt jobber, malet på studioet mitt, vært på middag med venner, laget ferdig regnskap. Full fart. Jeg storkoser meg med å fikse på studioet. Det føles nesten som når jeg skulle flytte hjemmefra første gang. På studioet kan jeg gjøre hva jeg vil. Male vilke farger jeg vill, dekorere hvordan jeg vil. Herlig!!!



Nå har jeg tullet litt rundt på nettet og skal dele litt med dere:





www.photofunia.com kan du bruke dine bilder og legge dem imorsomme situasjoner. Dette er min debut som covergirl!




Disse to stripene er fra bloggen Sivilstatus. På bloggen oppfordres leseren å velge ut sin favorittstripe for å så legge den på sin egen blogg og fortelle om hvorfor den er favoritten.

Den overste er som tatt fra vårt soverom, lo høyt når jeg så den. Huffa!
Og den andre er som tatt fra vår stue. Noen ganger chatter vi med hverandre isteden for å snakke. Datanerder...

2 kommentarer:

Jorunn Solli sa...

jøss du finner jo striper jeg ikke har sett...hva gjør jeg galt? Men disse var nydelige ;-)

Kristin Storrusten sa...

Fint å høre at jeg treffer flere med disse stripene:)

Jorunn: Webmaster&jeg jobber med en bedre arkiv- og søkefunksjon. Send meg gjerne en e-post og forklar problemet. (kristinstorrusten ætt hotmail dått com)