tirsdag 26. mai 2009

Dagarna går så fort

De siste dagene har rast ifra meg. Jeg føler litt som om jeg står på sidelinjen og ting bare skjer andre. Jeg har malt veggene i ett rom på studioet mitt. Mange strøk og krinker og kroker. Er helt løsmiddelsskadet nå. Så har jeg møblert og har en herlig treningsverk som minner meg om dette. Regnskapet har endelig blitt klart og skal leveres idag. Det er det siste for Sømmelig og jeg har en sånn urolig følelse imagen. Ingen grunn til det men den oroen er der. Merkelig...

Farmor ligger på sykehus og det uroer meg såklart. En venninne som just har blitt friskmeldt fra en sykkelulykke ble kjørt på av en drosje igår. Mannen min planlegger en sykkeltur i 4 uker. Jeg har ett spennende jobb jeg skal levere prøve for som jeg ikke får gjort klart. Jeg skal på legebesøk i morgen og fikse diverse ting, man kunne tro jeg er en bil som skal på service. På FB får jeg oppdateringer fra diverse venner som ligger hjemme i omgangssyke. Hjelp! Ikke det også.

Nå trenger jeg virkelig litt gode nyheter. Som at farmor blir sendt hjem, solen kommer tilbake og alt kommer å bli bra. Plis? Igår var alt bra og idag føles det som betong. Er det regnet månne?

Ingen kommentarer: