onsdag 27. mai 2009

Det ble en så fin dag!

Etter morgenturen var jeg hjemme og surfet etter jobb og spiste frokost. Fikk en hyggelig samtale vedr en jobb som jeg har takket nei til. Men jeg får høre av meg om jeg endrer meg og det er jo deilig for selvfølelsen.

Halv to dro jeg til legen og snakket om kne og vekt. Skal begynne på medisinering som hjelper meg å spise mindre porsjoner. Får se hvordan det fungerer.

Etter det hentet jeg opp min venninne Hildegunn og vi dro på apoteket for å hente ut mine piller. Så videre for å hente opp Christer. Og ut på landet igjen! Denne gangen på andre siden av byen til Bygdø. Der har jeg funnet et lite cafe som jeg har skrevet om før. Det heter Cafe Hemma Hos og er et kombinert cafe, spisested og antikvitetsbutikk. Her finner du feks svenske sekelskiftesmøbler i Carl Larsson -stil.

Under kaffestunden studerte vi min pakkseddel for medisinen og såg at det var merkelige bivirkninger man KAN få. Uvanlige men mulige. Nesten komiskt vilke absurde ting som kan skje med meg. Uansett, jeg prøver, det kan være det jeg trenger. For som det er nå så ender det opp med at jeg spiser mer fordi jeg har trent, og når jeg i utgangspunkt spiser for store porsjoner så hjelper ikke treningen jeg driver med.

Legger ved en reklamefilm jeg har sett på svensk TV4. Jeg blir glad av denne!



1 kommentar:

Anette Nilsson sa...

Linus älskar den reklamen. Han härmar alltid mamman när hon säger:

-Det var en smörsångare...tror jag?

Hehe :-)