torsdag 7. mai 2009

Fynddag!

Urkul 80-tals stol med slitt originaltrekk. Jeg skal sy trekk i passende farge når jeg vet hva vi skal ha for farger i stua. Tenker en enkel sittepute er tingen for denne. Ellers synes det jo ikke hvor kul den er. Pappa skal sveise en streng som har sluppet fra rammen.

Bokstavsbrikker. Ser ut å være hjemmelagde med glansbilder. Men de er kjempefine og jeg har ingen aning hva jeg skal bruke dem til. Det er ikke hele alfabetet. Kun 9 bokstaver. Ca 6x6 cm. Halsbånd? Bordsdekorasjoner? Kjøleskapsmagneter? Forslag mottas med stor takknemlighet. Jeg hadde nemlig lovet meg selv å ikke kjøpe ting jeg ikke har bruk for...


Liten søt porselensjente fra JIE Sweden. Den har en liten signatur som jeg ikke kan tyde. Men jeg liker den og av noen grunn tror jeg det begynner å bli en liten samling porselensfiguriner hjemme. Mest av allt likte jeg fargen på denne.

Dessuten kjøpte jeg noen barnebøker jeg leste når jeg var barn. Dem tenker jeg klippe i og lage kort av. Takk for ideen Therese!

Alt dette for 90.-

Slik blir man glad for. Nå gjenstår bare å få denne stolen med hjem på flyet... Og så får vel mannen min lese om nye møblementet her ;)

1 kommentar:

Annika Lundgren sa...

stolen var klart cool...