fredag 15. mai 2009

Sista dagen i Kiruna!


Dramatiske skyer over et regntungt Kiruna. Bilden tatt når Fanny og jeg var ute i Bullerbyskogen.


Vakker solnedgang bak tette moln. I bostadsområdet vi ser vokste jeg opp. På parkeringen her fikk jeg mitt første hull i hodet! Det skjedde når vi lagde hus under en tilhenger...

Kiruna ser fryktelig grått ut på våren. Men det blir bedre til sommer og høst. Vintern er en årstid for seg, vakkert, vakkert. Det er egentlig bare våren som ikke er vakker her oppe ( i motsetting til alle andre steder i verden).

I morgen drar jeg hjem! Jag har haft en fin dag men orkar inte skriva något. Nu er jeg bare trist for jeg må dra hjem. Men jeg savner Kent og ser frem til i morgen kveld.

Tack hela familjen för en fantastisk tid här i Kiruna!
Puss och kram från Agneta.

Ingen kommentarer: