onsdag 20. mai 2009

Onsdagseventyr

Idag har jeg vært på jobbintervju, et jobb jeg kan gjøre som selvstendig næringsdrivende ved siden av vanlig jobb. Det høres spennende ut og jeg har jobbet med lignende, første steg er å levere noen prøvejobb og så ser vi videre. Moro moro!

Av fulltidsjobb har jeg noen favoritter, ett jobb som er rene drømmejobbet og som i min mening ville passet meg perfekt. Jeg vil så gjerne ha jobben at jeg nesten ikke tørr å sende søknaden. Dere vet, så lenge den ligger her hos meg er sjansen for at jeg får jobbet der. Når jeg har sendt søknaden er allt på riktig, da finns sjansen for at jeg IKKE får jobben i tillegg... Nå rabler jeg...

Ellers har jeg vært på besøk på mitt gamle jobb, møtt en venninne og snakket om road trip til Lofoten. Dette i samband med at Kent skal sykle og hun skal på møter. Jeg kommer med henne som selskap og for å møte Kent på veien. Jeg tror vi kommer å ha veldig gøy dersom det blir noe av dette. Idag har jeg også lekt mekaniker, bilen har flatt batteri og jeg var innom Claes Olson for å kjøpe startkabler. Silvia kom med sin bil og så leste vi instruksen veldig nøye for å gjøre dette riktig. Vi startet Punto og følte oss veldig hands on! Så kjørte jeg noen mil for å lade batteriet. Det ble en runde i Maridalen.

Det var bare så utrolig deilig, jeg gikk ut og tok noen bilder. Det er tyst i skogen. Det er vakkert i skogen. Åhhhhh, som jeg skulle vilja bo på et stille sted... Her er det som dere kanske vet fra tidligere innlegg byggarbeide utenfor vindu, fra morgen til kveld. Aldrig tyst, aldrig aldrig... sukk...

Men om jeg bor i skogen må skogen være nære byen for jeg klarer meg ikke uten!

Bill.merk Vinglepetter.

Ingen kommentarer: