mandag 25. mai 2009

Beste serien just nu


Jeg har begynt å se på en BBC produsert serie som heter Jekyll. James Nesbitt spiller Dr Tom Jackman som lever ett dubbelliv som Mr Hyde. Det er en moderne spin på Dr Jekyll og Mr Hyde. Jeg vet ikke hva det er som jeg liker så godt med denne serie, muligens at James Nesbitt er så fantastiskt god på å spille psykopat. Og som alle vet at halvgalne menn på TV fremstilles også ofte som sexy. Og ja, han mannen her blir ganske så hot når han går fra Dr Jackman til Mr Hyde.

Ellers liker jeg også House. Hugh Laurie er fantastisk i rollen som Dr House. Jeg elsker alle one linerst i denne serien. Muligens begynner man å kunne alle diagnoser nå etter x antall episoder og år. Men men...


Boston Legal er også en serie jeg tar opp på GET boksen. Denny Crane (William Shatner) og Alan Shore (James Spader) er de to morsommeste karaktærene i serien.


Ingen kommentarer: