torsdag 28. mai 2009

Jeg har løpt!

Idag har jeg vært oppe tidlig igjen. Kl 7 kjørte jeg og Hildegunn med punto til Gardermoen. Etterpå kjørte jeg direkte til legesenteret igjen for å ta blodprøver. Jeg er redd for sprøyter men har gitt meg selv klapp på skuldren for å ha blitt mye tøffere de siste årene. Men det var lang tid å vente idag og jeg var trøtt, sulten (måtte jo faste) og litt smått svimmel idag. Tydligvis syntes det på meg for jeg fikk spørsmålet om jeg ville ligge ned. "Neida! Det går bra" sa jeg. 30 minutter senere låg jeg på britsen, nålen spratt ut av armen når vi endelig hadde fått den på plass og det var ett skikkelig styr for å få alle rørene fulle.

På Oxigeno var det nesten tomt idag, pluteslig var det bare jeg og en annen jente inne på kondisjonsavdelingen og jeg bestemte meg for å prøve å løpe. Var det en dag jeg skulle falle av løpebåndet så var idag en bra dag. Og jeg klarte det!!!! Før første gang har jeg løpt på båndet. Ellers pleier jeg å gå veldig raskt i oppoverbakke.

Ellers var det småærend idag, hente kullfilter til viften på B/S/H på Fyrstikktorget, levert tilbake billetter for Depeche Mode konserten i Bergen som er avlyst. Men jeg fikk også hentet ut nye billetter. Til Cirkus Cirkör, som kommer til Bærum i September. Enjoy! Og takk til Tessa som fikset billetter!

Ingen kommentarer: