tirsdag 19. mai 2009

Hård Jones och DM

Nu är det klart. Vi har biljetter till Depeche Mode i Bergen den 4 juli och Howard Jones i London den 6 november.

Fick tag på Golden Circle biljetter till DM i Bergen till hutlösa 800 kr styck. Vad har hänt med konsertbiljetter till 240 kr?? Urk. Men det var så liten skillnad på GC biljetter och vanliga ståplatser så vi slog till. Vad gör man inte för att komma lite närmare Dave Gahan?



I London har vi VIP biljetter på Indigo2, sitter på 3 rad framför scenen och har tillgång på VIP-loungen där bandet kommer att vara tillsammans med sina fans efter konserten. Hurra! Jag skall äntligen få träffa Hård Jones. (Som min syster kallade honom när hon var liten.) Tror namnet blev nämnt första gång när jag kom hem med hockeyfrilla. "Du ser ut som Hård Jones!"...



Idag er det igen en regndag i Oslo. Jag skall till min atelje om en timme så jag måste rappa på! Snakkes!

Ingen kommentarer: