tirsdag 5. mai 2009

Ingen ro og vila!

Morgen:
Våknet første gang kl 05 når pappa dro på jobb. Sen kl 07 når mamma dro på jobb. Kl 08 ringte klokka men da var jeg helt i tåke. Sto opp kl 09 og spiste frokost med Emma.

Formiddag:
Emma og jeg dro til byen for å kjøpe meg toalettsaker på Kicks og promenadsko på Intersport.Jeg fant meg ett par fine hvite addidas på salg som jeg er veldig fornøyd med. Stakk en kjapp tur innom Kupan og så hjem.

Etter lunch:
Fanny kom fra skolen og vi dro på Barnens Räddningsark og kikket litt. Jeg fant ut at jeg hadde lyst å kjøpe noen esker med LP skiver. Men jeg var nødt til å få klartegn fra Kent og Pappa før jeg slo til. Pappa for han kommer å være ansvarlig for oppbevaring. Og Kent for han eier pengene.

Vi dro ned på byen og gikk i alle butikker Fanny hadde lyst på. Sen gikk vi på Safari cafe og koset oss. Så var det dags for noen andre butikker og så til slutt hjem. Men før det hentet jeg 4 bananesker med LP-plater jeg ikke hadde inspektert. Fanny kjøpte gaver til sin bror. En politihjelm og en figur fra Kung Fu Panda. Så kjøpte vi en gave til Emma også for vi hadde sett en kjempesøt top på Lindex.

Middag:
Vi begynte å sortere platene og dro sen på middag hos Magnus og Anette. Magnus hadde laget en thaigryte og vi spiste til det var skrapet i grytene. Veldig godt. Alla var der; Magnus, Anette, Fanny og Linus. Mamma, pappa, jeg, Emma og Erik. Johanna og James.

Kveld:
Etter vi hadde spist var det lek med actionfigurer og moro i en stund. På bilden ser vi Jokern, Batman x2 og Stålmannen som er på fest og spiser kake. Og når vi kom hjem så fortsatte vi å sortere plater.

Resultatet er:
Litt country
.
En god del svensk dansbandsmusikk
.
Mye engelsk 60-70-tal.

Svensk 70-90-tal
Masse hit collections fra 60-90-tal.
Litt finsk dansband.

Litt classisk.

Litt barnemusikk.

Litt filmmusikk.

Masse plater uten cover som jeg ikke helt vet hva jeg skal gjøre med.


Ingen kommentarer: