mandag 4. mai 2009

På plass i Kiruna

Jeg meldte ifra om bagasjen på Arlanda og fikk en kvittering, jeg ville få bagasjen levert på kvelden. Men det kom aldrig opp noe på nettsiden der jeg kunne sjekke. Når jeg ringte fikk jeg beskjed om at bagasjen ville være i Kiruna lunchtid tirsdag. Urk. Jeg var nødt til å dra på Lindex og kjøpe litt behagligere klær, undertøy og sokker. Nå pluteslig husker jeg at jeg ikke har noen gode sko å gå i heller. I morgen skal jeg ha "mosterdag" med Fanny. Jeg går ikke i høyhelte sko på gatene i Kiruna i racertempo med Fanny. Jeg har ikke noe make-up... ingen jakke!

Så i morgen må jeg på snabbrunde slik at jeg har sko og varm jakke og noe å ha på øyene før jeg henter Fanny på skolen. Så er det bare å håpe og be att vesken kommer med riktig fly. Jeg har jo gaver der som jeg vil dele ut.

Forsikringsbolaget dekker det mest nødvendige og dette er ikke første gang dette skjer meg. Det hender stadig.

Jeg fikk en liste av Fanny (8,5) på ting vi kunne gjøre sammen. Herlige herlige...
Ha kul med moster lista
1. Gå på promenad.
2. Såva över
3. Ha mosterdag
4. Gå på statsbibloteke
5. Gå på badis

Linus (4,5) var lite vaksam først, men fortalte alt en uvitende moster trenger å vite om Spiderman og alle andre superheroes... Den killen har energi, jeg var helt fasinert! Vi sjekket ut tegnefilmer med Spiderman på Youtube.com. Og efter en stund fikk jeg verdens goeste kram.

Nå har jeg hatt en avslappende kveld med familien og det er dags å hoppe i loppekassa. I morgen blir det action igjen.

Natta!

Ingen kommentarer: