torsdag 20. mai 2010

Tja, sen sist da?

Hendene har begynt å ta sin ursprunglige form igjen, takk vare en nakksperre som har forhindret meg i å øve på hoop tricks. Jeg har legat strak ut i sofaen hele dagen igår, knaprat piller som om det var godteri. I natt ble det ikke mye søvn men fra 06-09 fikk jeg sove helt ustørt.

Det har skjedd noe merkelig, jeg har blitt slankere i livet og jeg skjønner ærlig talt ikke hvordan det går til. Jeg tror ikke det synes så mye på vekta, men du verden. Buksene jeg kjøpte rett før cruisen er for store! De kan dras ned til knene uten å lukke opp knapp og glidelås!? Wierd. Jeg takker og tar emot.

Det jeg vet jeg gjør er å trene som før og spise ofte. Jeg har holdt meg langt unna godteri, brød og karber i en periode nå. Muligens er det dette som er nøkkeln?

Jeg har forresten funnet ut at jeg kan kjøpe tape fra USA, det blir mye billigere. Butiken jeg fant heter Fultons Trim. Nå skal jeg bare bli bra i nakken så jeg kan stikke ut å kjøre bil. Da skal det lages hoops!

Ingen kommentarer: