tirsdag 25. mai 2010

Doftalys fra Anna (takk vennen!)

Dette lyset er ett Doftalys fra Anna. Jeg fikk den da glasset sprakk idag når jeg var på besøk i butikken. Så det var bare å varme opp lyset med glasset på og når det smelte litt så kunne jeg lett fjerne glasskårene og sette det i en annen "beholder". Det dufter fantastiskt av Champagne og jeg sitter her og prøver å nyte. Men noe er galt. Jeg har sjekket kalenderen og det skal ikke være slitsomt nå (you ladies know what I mean ;)). Noe annet er på gang. Jeg får vel skylde på månen eller noe. Føler meg ikke helt ok. Blæææ!

Men ellers går dagene som vanlig, eller vent nå!!! Jeg har ikke trent på mange mange dager! Det er nok det som gjør meg litt gal?!

Nå som jeg vet kan jeg legge det bak meg. I morgen er jeg ikke lenger hundevakt og da kan jeg trene på dagen og da skal vi nok se at det blir bedre.


Idag har jeg vært på salong og vokset leggene, nå kan solen komme! Snart skal jeg ivei og prøve ett par brukte Esska sandaler i grått. De er såååå fine og jeg håper de passer meg. Jeg skal også levere en stereo til en jente på Underskog. Jeg hadde en på studio som hun skulle hente idag, men på veien til meg så tryner hun med sykkel og var nødt til å dra på legevakta isteden. Stakkar! Så jeg kjører innom henne med den ikveld.


Jaja, er ikke helt i form nei, skriver noe en annen dag. Kramis.

Ingen kommentarer: