fredag 14. mai 2010

En Rah rah ah-ah-ah! Ro mah ro-mah-mah Gaga Ooh-la-la! dag! ♥

Dagens frokost. Slike blåbær er dyre, men ettersom jeg ikke spiser godteri eller drikker brus så synes jeg ikke det er så ille med 30 kr for to porsjoner blåbær. Nam!

Jeg er inne i en veldig god periode nå, kilona rasade på cruisen, eller midjemålet i alle fall (skal veie meg idag på Oxigeno). Jeg har trent når jeg kom hjem, tatt frem sykeln, fått ny dator, piffat varje dag och bare en sånn sak gjør mye på selvtilliten. Dessverre sliter jeg med migrene litt for ofte for att allt skal være helt optimalt. Men pytt pytt, man kan ikke få allt her i livet. Har dessuten fått tips om akupunktur som hjelp mot migrenen så det skal jeg prøve.

Min siste ide om work out er rockering! På cruisen møtte jeg og Ann to søstre, hvorav Ali den eldre er performanceartist og bruker rockering i alle former, med og uten ild. Det var noe av det kuleste jeg har sett og jeg skal sporenstraks begynne selv!


Her er en video der hun er med. Jeg har sendt Ali en mail og spurt henne om hun kan komme til Oslo og workshop. Gi lyd dersom du synes dette høres moro ut. The more the merrier! Hvis hun ikke kan komme hit så drar jeg til Boulder Colorado for en klass! Se mer på gruppens hjemmeside: http://www.kaivalyahoops.com/

Ingen kommentarer: