onsdag 12. mai 2010

Min nye fine venn!

Jeg har jo ikke fått vise frem min nye pc. Kjøpte den i mandags, på SIBA. 3000,- koster den og er perfekt til mitt formål. Lett å ha med seg i handvesken, kan chatte, blogge, lese og bildbehandle. Trenger jeg noen gang større skjerm så kobler jeg bare til flatskjerm og evt ett større tastatur. I tillegg til Windows som allerede er innstallert på datorn så har jeg innstallert Ubuntu 10 på den. Så nå kan jeg kjøre på både Linux og Windows om jeg vil.


- Prosessor: Intel Atom N270 1.6 GHz
- Minne: 1GB DDR3, Max. 1GB
- Harddisk: 160GB S-ATA (5400rpm)
- Grafikk: Nvidia ION LE opp til 319 MB
- Skjerm: 11.6" LED BrightView (1366x768)
- Øvrig: HDMI, VGA, 3xUSB, WLAN, LAN, Bluetooth, 5i1-kortleser, webkamera, 92% av ett fullstort tastatur, 6-cellers batteri

- Vekt: 1.46 kg
- Operativsystem: Microsoft Windows XP Home SP3 32-biters

Ingen kommentarer: