søndag 23. mai 2010

Dinner på Dinner

 Igår var vi på bursdagsmiddag sammen med en tidligere kollega til Kent. Han hadde valgt restauranten Dinner og inget kunne gjøre meg mer happy. Jeg har hørt så mye om stedet og det infridde etter forventingenen. Jeg glemte å fotografere hovedrettene. Men dette er altså forrett (på deling 3 pers) og dessert. Menyen i sin helhet finner du på www.dinner.no (Menu -> Set menu -> Jade Menu.) Vi gjorde det enkelt for oss og gikk for vinrekommendasjonene som var lagt til i menyen.

Rundt bordet var vi 11 personer, 10 gikk for menyen og en valgte å sette sammen egen meny. Det var ett morsomt gjeng, samtalen gikk lett og når klokken var 12 kjente jeg att jeg ikke orket mer. Det var dags å dra hjem for å sove. Noen av de andre gikk videre ut for å fortsette å feire Mick på hans 33 årsdag.

Nå skal jeg ta turen ut til bilen og gjøre ett nytt forsøk på å få igang bilen. Idag skal vi hente en sovesofa som jeg har fått gratis på Underskog. Om snaue 3 uker kommer hele familien fra Sverige og da skal lille treroms leiligheten omvandles til hotell for 11 pers! Finns det hjärterum finns det stjärterum!

Ingen kommentarer: