onsdag 26. mai 2010

Selvopptatt?

Idag rett for jeg kom hit til studioet såg jeg en jente/dame som såg utrolig kul ut. Plutselig slår det meg at jeg trolig synes det fordi hun ser ut som meg! :-o hun er tynnere og kortere men ellers. Samme sorte Mary Jane's fra Dr Marten's som meg, sorte strømpebukser, samme rosa/røde blomstrete sommerkjole fra H&M, sort jakke m pelskrage, sort hår, sort negllakk og sorte store solbriller. Så unik og annerledes er jeg!

Måtte bare ta bilde på skoene mine for å vise at jeg er betydelig mindre sortkledd nå for tiden. Men dette var bare for morsomt til å la gå i glemmeboka.

EDIT: Jeg mente hun såg kul ut, alltså, ikke trendy, hip, rett osv. Men kul i mine øyner... :) Når jeg leste teksten jeg hadde skrevet så hørtes det ut som om jeg mente jeg var ufattelig kul! ;)

2 kommentarer:

Emma sa...

Ah, en dubbelgångare. Jag tror alla har minst en dubbelgångare på någon plats i jorden.

Kort og Søm sa...

:O)