søndag 23. mai 2010

Lille Ludo på besøk.

Nå er lille hunden Ludo på besøk hos oss. Han skal være her til tirsdag kveld da eierne er på ferie i Barcelona. Han har vært hos andre venner frem til idag. Han har med seg mat, kosepledd og leker. Søten!
Grunnen til att stua ser ut som ett hospits er at familien snart kommer på besøk og da skal det trylles frem sengeplasser til 7-8 voksne og 2 barn i tillegg til meg og Kent. Idag har vi hentet denne IKEA sovesofaen fra en jente som bor i nærheten. Vi fikk den gratis men leverte en flaske vin som tilsynes er den innofficielle Underskogsvalutaen. Når besøket er over gir vi den trolig videre til noen annen. Sofaen er helt fin, ingen merker i treverket og stoffet på de sorte putene er rent og helt. (jeg har bare lagt på ett teppe nå som jeg har hunden på besøk.) Når man feller ned ryggstøtten blir dette til en 120 seng. 
Når man er mange trenger man dessuten ekstra sitteplasser. Hvis vi har tur med været så kan vi være ute mye. Vi har kun en halvtrapp å gå ut fra leiligeheten til bakgården der vi har grill og hagemøbler. Pleier å gå helt fint. Dessuten er familien like ryddige som Kent så det blir alltid enda mer ryddig her når de er på plass. Jeg er rotekoppen i denne slekta...
Lurer på om jeg skal lage ett liten mysigt soverom i walk-in garderoben til barna. Jeg vet da at jeg elsket små spennende plasser når jeg var yngre! Hehe...Vad tror du Anette?



1 kommentar:

Anette Nilsson sa...

Du det låter perfekt det där med sovplater i garderoben. Lite som att sova i en koja. Ungarna kommer att älska det! Jag längtar till vi kommer. Du får skicka lista om något ska köpas från tax-free.