mandag 17. mai 2010

Gratulerer med dagen!


Vi gikk ned til slottsparken i 13 tiden, da vi håpet det verste hadde lagt seg. Og det var ok der da. Men fortsatt ganske mye mennesker. Jakten gikk videre etter softis ettersom Kent må ha det på 17 mai. Vi fant skilter om ett nytt sted som serverte youghurt-is og det kunne jo brukes som alternativ.

Sagt og gjort, jeg gir stedet en svak terningkast 2 og kommer ikke å gå tilbake. Det var veldig dyrt, isen var for vannete, minte mer om stiv milkshake enn is. Og smaken var ikke så spesiell. Den får 2 fordi det var sunnere enn vanlig softis og de hadde granola som topping i tillegg till alle usunde alternativer. Isen tar man selv, og så betaler man i kassa etter vekt.

Ellers kan jeg rapportere att hendene mine er totalt ødelagte av å øve isolasjoner med hoopen. Ikke bare blå nå, de er grønn/lilla og hovne (fargeforandringene syns ikke så godt på bilden) Og det gjør dødens vondt i dem bare jeg nudder i dem. Men banne meg om det ikke er verdt det. Jeg kan nå gjøre noen tricks som ser kule ut. Trenger selvsagt mer trening, men det kommer seg. Jeg kan rocke hoopen nesten ubegrenset lenge i livet, jeg kan rocke ringen om halsen. Gjøre lasso og isolasjoner og mer kommer. Var ute en time igår og øvet, og har øvet masse her inne også. Jeg har blitt hektet. Dette er gøy!

Ingen kommentarer: