torsdag 27. august 2009

Stockholm i mitt hjärta!

Anna og jeg drar til Stockholm i morgen etter jobb. Anna skal handle inn til Diva og jeg skal med. Messen heter Formex og jeg gleder meg masse til å farta rundt og se alt spennende!

Vi kommer frem relativt sent på fredagkvelden og rekker kanske en sen middag ett eller annet sted. Så er det opp tidlig på lørdag for å få med seg mest mulig på messen.

Lørdag kveld er det dags å svinge seg litt i Stockholms underbara nattliv. Det ser ut å bli Pontus som blir starten på kvelden. Her skulle vi ikke bli missfornøyde med mat og opplevelse! Se bare på bildene på nettsiden.

Bilden er hentet fra galleriet på nettsiden. [http://www.pontusfrithiof.com]

Vi bor på Rica Hotell Kungsgatan, toppen av PUB huset. Så promenaden ned til restaurangen er ikke lang, Via Michelin tipper det tar 10 minutter. Jeg er så glad for att Anna booket hotell mitt i stan. Vi skal også prøve å få møtt to av mine venner, Sandra og Sofia. Sandra har middag med venner så vi sees muligens ute på kvelden. Sofia kommer innom på en drink når barna har lagt seg.

Nå skal jeg prøve å pakke!

Ingen kommentarer: