torsdag 6. august 2009

Er så stolt av meg selv!

Idag sto jeg opp kl 6! Det er vanlig tid for de fleste, fremfor alt foreldre, så noen av dere ler nok av meg når jeg føler meg flink. Men til mitt forsvar så må jeg fortelle at jeg er født B-menneske. Jeg kommer for sent i seng og er kjempetrøtt på morgenen. Dessuten liker jeg å ligge i seng, synes det er deilig å våkne langsomt og høre på lydene av en by som våkner.

Men alltså, ettersom jeg har PT nå så må jeg få inn treningspassene ikke altfor sent på ettermiddagene. Det tidligste jeg kan booke inn er 1600 da jeg absolutt tidligst kan gå 1500 fra jobb. Trenger litt tid på uforutsedde hendelser på jobb feks. Skal skifte, sykle ned, varme opp. Så jeg var på jobb litt før 7 idag. Det var deilig, fikk konsentrert meg skikkelig på oppgavene og tok meg en god kopp kaffe til mine hjemmebakte brødskiver. Luxus.

På jobb har vi flere goder, feks har vi kjøkken der Chau lager mat hver dag, og jeg er spesiellt glad i salatbuffeten. Nespresso kaffemaskin har vi og det går mye i decaff for meg. For å ikke bli hyper av kombinasjon medisin og koffein. Så det beste som ett selskap kan gi sine kontorråttor. Massage! Fantastisk bra personalvård. Im impressed.

Idag har jeg alltså trent for 7 gangen. Kort fortalt (jeg er trøtt og har lyst å sove ;)
  • Bosuballer med 2 kg hantler. 3 forskjellige øvinger.
  • Utfall hele salen med 2 kg hantler frem og tilbake. (Telte til 12 lange skritt en vei.)
  • Situps.
  • Mange forskjellige hanteløvinger med 4 kg hantler.
  • Stående roing med skivstang. Fremoverbøyd, lyft skivstangen fra gulvet som om du rodde. Vanskelig å forklare og vanskelig å gjøre men F som den tok når man fant riktig position.
Meget bra trening idag og jeg er sikker på at jeg kommer å kjenne det i benen idag. Det var ikke mange øvelser men vi gjorde dem til jeg nesten hylte!


Jeg hørte på NRK P1 som jeg pleier og hørte da den fantastiskt søte historien om Leo 5 år som har tatt bilder hele sommeren. Jeg håper det er flere barn der ute som foreviger verden gjennom sine øyner. Her er historien om Leo!

Ingen kommentarer: