torsdag 20. august 2009

Spreka!

Jeg spaserte til jobb idag. Jeg hadde planer om å bruke skrittelleren men batteriet var slutt i den. Jeg gjorde meg klar, ladet mobilen som fungerer som radio når jeg er ute og går. Store deilige hørtelefoner på og off I go! Når jeg gikk ut av døren hjemme satte jeg stoppeklokka på, 32 minutter senere var jeg freme på Solli Plass.


Etter jobb syklet jeg hjem, hentet Kent og så dro vi til Grønland for å hente Christina. Videre til Borgen for å vise studio. Christina var nøyd og fra september deler vi studio. Hun skal fotografere der og jeg har lager og hobbyrom.

http://www.xtinafoto.no/


Kvelden avsluttedes så med dagligvarehandel. Middag og så sofa. Jeg er kjempesliten idag, godt sliten men føler jeg må stirre litt tomt forann meg. I morgen skal jeg tidlig på jobb så jeg kan dra på messe med Anna i 15 tiden.

Ingen kommentarer: