fredag 7. august 2009

Det har gått i ett idag!

Jeg har hatt fullt opp siden jeg sto opp idag tidlig. Først levere siste nøklesett i Nordahl Brunsgate litt over 7, så kjøre Kent til svømmeleksjon på Frognerbadet.

Videre på jobb. Jobbdagen gikk fint med dokumenter, møter og nye kunnskaper. Fredager er det pølse i brød og fruksallat som standardretter. Og idag var det også skalldyrsalat til min store glede.

Etter jobb kjørte jeg og hentet Christin som trengte hjelp med å levere Out of Step som er hennes og studievenninnas magasin. Vi rakk hele runden på en time. Der finner bladet på: Neseblod, Angels Speedequipment, Tiger, Big Dipper, Shit, Hunting Lodge, Revolver, Hells Kitchen, Internasjonalen, Mono, Stockfleths Prinsensgate, Freudian Kicks, Mint, Moods Of Norway, Rock N Rolls, Tronsmo, Literaturhuset, Kunstnernes hus. Christin har hjulpet meg med bla flyer til Sømmelig så jeg ville gjerne hjelpe henne og Benedikte å få fylle på magasiner rundt om i byen. Punto stiller alltid!

Etter en rask middag dro jeg ut med HildeGunn på FOD gården. Hun hentet meg hjemme. Vi fikk ta med oss Dixie, den hunden jeg syntes var så søt sist. Vi bad om en rolig hund denne gangen og det fikk vi. Gullen!

Så rett hjem, skrive lister, spise litt og i vei på studioen for å organisere litt. Det ble mange flere enn jeg hadde regnet med på festen så jeg har prøvd å gjøre plass til alle. Vi kan ikke danse men vi kommer å ha det koselig det kan jeg love. Jeg var super effektiv og fikk skrudd opp hyller, stuet unna esker, møblert litt ryddet unna småkrafs og tenkt ut hva jeg trenger å ha med meg i morgen. Da er det eneste som står igjen å støvsuge og vaske av gulv og bord. Så kan festen begynne.

Nå skal jeg sove, klokka er straks 00.00 og jeg er veldig trøtt. Kent sover allerede. han har laget mat hele kvelden og i morgen tidlig skal han i vei på sykkeltur i marka med venner.

Ingen kommentarer: