onsdag 5. august 2009

På tur

Jeg må mosjonere hver dag, sykling i lavt tempo til og fra jobbet som idag teller ikke. Så jeg overtalte Kent om å komme med på hundelufting på FOD gården.

Vi åkte ut og jeg spurte pent om jeg kunne ta med meg Zappo. Denne gangen var han like vild som første gangen og jeg var svett når vi kom tilbake. Men det ble alltså nesten en times tur med spinnvild hund. Så jeg var nøyd med dagens treningsøkt. ;) Det er umulig å ta fine bilder av disse hundene, men ettersom dere har sett Zappo før, så viser jeg her en bilde på hans nye luftegårdkamerat. Nå skal jeg legge meg for i morgen må jeg stå opp tidlig og jeg er IKKE en a-menneske som får til det enkelt. Nei, tøfft blir det. Så er det trening med PT på ettermiddagen.

Ps. fikk massage på jobben idag. Var bare en som hadde meldt seg på lista så jeg (nykomlingen) turte å ta en time. Fantastisk deilig og flott personalvård. Me like!

Natta!!

Ingen kommentarer: