mandag 25. april 2011

Siste dagen i Georgetown og tilbake til KL

Frokost på hotellet, shopping på Agneta, sightseeing på Kent. Jeg handlet på en butikk som heter Parkinson. De finns i alle kjøpesentere i hele Malaysia (tror jeg) og er billig. Lurer på om det er noen slags outlet. Jeg fant fine kjoler som jeg følte meg fin i så de kjøpte jeg bums. Ref. Problematiken med vekta som tidligere nevnt. Derfor er det viktig å shoppe så mye som mulig de dagene man føler seg fin. Hehe, god regel tenker jeg.

Bussen skulle gå kl. 14 fra byen så vi tok taxi og satte veskene der vi kjøpte billettene. Deretter ruslet vi og spiste lunjs på kjøpesenteret som var i anslutning. Også her var maten helt ok. Thai denne gangen. Bussen ble noe forsinket men nå er vi endelig på vei. Tipper vi vil være i KL. Ca 20.00. Da er det bare å sjekke in på Mandarin Oriental og så finne seg ett sted å spise.

Ingen kommentarer: