fredag 30. juli 2010

Langsomme dager på fjellet

Etter noen dager med detox var jeg nødt til å gi opp. Kuren hadde dog gjort sitt og jeg er ikke like hoven lenger. Måtte ha hatt masse vann i kroppen. However, jeg ble helt sprø av å ikke spise proteiner, salt, fett eller karber. Bare grønnsaker og fisk uten noe salt var ikke helt min greje. I kombinasjon med hormonmedisineringen jeg gikk på (den kuren er også klar) så ble jeg jo nesten gal. Herregud, stakkers mennensker omkring meg.

Hursomhelst så gav jeg opp igår og spiste middag sammen med de andre. Idag mår jeg mye bedre og har til og med unnet meg vafler. ;) Himmel så godt det kan være!

Idag har jeg hoopet ute i regnet, det var sånn duskregn og jeg hold på til jeg ble svett. Skal ta en liten runde til senere når det ikke regner lenger. Kelly ville gjerne være med og vi gjorde litt sirkustriks når hun hoppet igjennom ringen. Sirkus på lav nivå vil jeg si...

Ingen kommentarer: