onsdag 7. juli 2010

Onsdagsoppdatering


Idag har jeg vært sånn nesten aktiv, nesten lat. Jeg fikk endelig sendt tilbake pakken til Nelly.com. Med sorg i hjertet da kjolen jeg bestillte derfra var kjempefin. Problemet var att BH-båndet syntes i ryggen og det ser bare billig ut. Sukk...


Så dro jeg på Ark for å kjøpe meg noen sommerbøker. Jeg fikser ikke å lese "ordentlig" litteratur på sommeren, det eneste som fungerer i solen er morsomme bøker alá Nick Hornby osv. Så det ble tre engelske pocket på meg: Sophie Kinsella - Twenties Girl, Nick Hornby - Juliet, Naked og Elisabeth Noble - The girl Next Door.


Etterpå kjøpte jeg meg en stor latte, plugget i hørtelefonene og gikk en powerwalk rundt Sognsvann.


Når jeg kom hjem tok jeg oppvasken ettersom vi ikke har en fungerende oppvaskmaskin for tiden. Det er noe deilig terapautiskt med det. Liker det faktistk. Muligens er det det eneste jeg liker med husarbeid? Hm... Jeg vasket også noen skapluker og døren til kjøkkenet... Kors i taket...


Når Kent var ferdig med møte hentet jeg han for å dra på handletur i matbutikken. Vi fyllde på alle lager og dro etterpå innom grønnsakshandeln. Middag idag ble en misch-masch av ting; grillet kylling, quesadilla og oster.. Alt som er godt er godt tillsammen.


I morgen skal jeg og Kent på cruiseshipbesøk. Vi vurderer jo en skikkelig cruise sammen neste år og nå skal vi besøke Princess Cruises for å se på skipet og spise lunch. Gleder meg og må plukke frem representable klær!



1 kommentar:

Kort og Søm sa...

God lunsj!!
Hørtes veldig deilig ut...*smiler*..