mandag 12. juli 2010

Moreller


Vokser i hele byen. Gratis selvplukk. Ikke helt modne enda. Men snart!

Startet morgenen med å gå tur med Karine og Kristine (som syklet). Rundt Sognsvann som vanlig. Liker veldig godt den turen. Det blir samme i morgen.


Rett opp på posten etterpå for å sende tilbake en veldig fin skjorte som dessverre var for liten. Den satt veldig bra foruten om over puppene. Alltid disse "nissarna" som er i veien. Grrrr...


Nå skal jeg spise frokost nr to. Eller tidlig lunch. Klesvask står på skjemaet idag og en form for treningsøkt i løpet av dagen. Om det blir mageprogrammet og hooping eller en tur ned på Oxigeno har jeg ikke bestemt meg for enda. Men noe blir det.

Ettersom jeg har så lite styr på hva jeg eier av klær blir det også en garderoberydding idag. I morgen skal Mette og jeg ha en redesigndag og det gleder jeg meg masse til. Da skal klær som ikke tiltaler i nuværende form få nytt liv igjen. Bilder kommer!

2 kommentarer:

Velkommen til min kreative verden sa...

Agneta, du gjør så mye morsomt. Bloggen din har utrolig mye god variasjon: )

Apropo ide. Ingen ting gleder meg mer enn om det er mulig å inspirere deg: )

Jeg blir også veldig inspirert av deg. Du husker vel klokkearmbåndet. Jeg skal nok bruke litt av den ideen en eller annen gang: )

Anette Nilsson sa...

Jasså rensning i garderoben...ja det kanske finns något som du inte vill ha längre. Nåt blommigt och ljuvt... Haha nej jag ska sluta psyka dig. Men om om om du ledsnar så vet du.

Kram