fredag 9. juli 2010

Forgive me Kent for I have sinned...

Igår skjedde  noe som fikk meg å gå av konseptene. Jeg så en jakke som jeg bare MÅTTE ha. Ja, MÅTTE... Idag prøvde jeg den og den var akkuratt like kul som jeg hadde forestillt meg. Nå har jeg kjøpt den. Jeg vil nok ikke bruke den med nettingtop (ihvert fall ikke enda...) men med sort tubetop som jeg hadde idag når jeg prøvde den så fungerer det fint på en som ikke er så slank som modellen. Bildet har jeg tatt fra Facebook gruppa til Manillusion.

Etterpå dro jeg på polet for å kjøpe rosé-, hvit- og rødvin. Da jeg skulle betale spurte kassørskan om jeg var over 25! Glede!! Jeg sa jeg var 37 og att hun hadde gjort min dag. Hun viste overtygende overraskelse over min alder og det gjorde det hele enda hyggeligere!! Yay!

Øl kjøpte jeg i matbutikken, da får du dem som ikke er så alkoholstarke. Det ble forskjellige øl fra Haandbryggeriet og Nøgne Ø. På A marked fant jeg det jeg trengte av salattilbehør og olje til fritøsen. Japp, i dag skal vi slå på stortrommen og lage pommes av store bakpoteter.

Nå skal jeg sette fart med maten innen Snusken kommer hjem. Og nevnte jeg at jeg har vasket bad og gulv idag? Ikke, japp, litt husmorevne finnes det i meg!

So long!

Ingen kommentarer: