tirsdag 13. juli 2010

En inneholdsrik dag

Startet dagen med spasertur rundt Sognsvann sammen med Karine og Hege. Deilig start på dagen.

Igår fikk jeg meg to turer. En på morgenen og en på kvelden. Så såg vi Alice in Wonderland etterpå.

Etterpå møtte jeg Mette, jeg skal hjelpe henne med  visningen hun skall ha på OFW. Vi ser på lokale, modeller, servering, goodiebags, kataloger og allt annet som må til for å selge en kolleksjon. Veldig moro!

Etter planlegging hadde vi en liten redesignøkt. Jeg trengte noen som kan nåle klærne når jeg har dem på. På bildet ser dere en jakke fra Fransa, den blir nå klippet i tre deler. En jakke som er hovedplagget, resten blir omslagsskjørt og en liten del blir ett belte med lommer.

I morgen må jeg kjøpe bånd som jeg skal bruke til å kante delene jeg har klippet i.

Håper jeg rekker å lage jakken ferdig før vi drar på ferie. Tror den blir fin jeg.


Så må jeg bare fortelle om en ting. Jeg skulle handle middag idag. Masse godt. Men se her! Er det ikke skamligt. Uansett sesong så får du alltid aspargestopper til max 30.- hos en vanlig grønnsakshandel. 356 kr kiloen er jo hutløst!!!

2 kommentarer:

vanilla north sa...

Yeap, spargestopper er en "ripp off" i det siste.

Du? Jeg er veldig nysgjerrig på hvordan disse tre stykker vil ende opp sammen. Det vil være veldig fint om vi kan se et bilde.

:)

Agneta sa...

Bilde kommer så snart prosjektet er klart. Idag har jeg kjøpt bånd til jakkedelen og så lurer jeg på om skjørtdelen skal få være rufsete med litt glidelåsdetaljer... Hmmm, tenke tenke. ;)