mandag 19. juli 2010

Man tager hva man haver

Idag har jeg vært skikkelig grinete og udefinert. Sov i flere timer når vi kom hjem fra Langesund, fikk ikke trent men klarte å lage middag til Kent og meg. Muligens har det å gjøre med at jeg skal begynne på en ny behandling som de første 10 dagene med stor sannsynlighet kommer å gi meg masse bivirkninger. Who knows?

Når jeg er på dette humøret så vil jeg spise, og gjerne noe godt. Det ble fruktsalat med yoghurt og bovetekrunch. Den komboen med kardemomme er det første gang jeg prøver. Det var himmelskt godt!

Fruktsalat:
  • 1 banan i biter
  • 1 nektarin i biter
  • 1 eple i biter
  • 1/2 dl rosiner
Kryddes med 1-2 ts kardemomme, 2 ss sukker, 1 ss GOD honning løst opp i 1 ss hett vann.  Ha salaten oppe på youghurten og strø over god musli eller krunch.

Jummy!!

Ingen kommentarer: