onsdag 28. juli 2010

Haukeliiiiiiii

Endelig på plass på fjellet, kom igår med punto overlasset med mat fra Oslo. Jeg skal på detox og har bunkret opp med grønnsaker, urter, linser og bønner. Kent har lasset med alle gode delikatesser som fantes i huset. I tillegg så har vi pakket alle mulige ting og sko man kan trenge for en fjelltur.

Igår når de andre koset seg med rødvin og grillmat drakk jeg detoxte og spiste linsesalat. Ikke at det er noe dålig mat, men det er fryktelig vanskelig å kose seg med det når alle andre sitter og MMMMMM:er over allt de kan kose seg med. Idag spiste jeg yoghurt med hjemmelaget fruktsalat til frokost. I salaten hadde jeg kardemomme og honning. Så sprinklet jeg pumpafrø oppepå. De andre spiser nå en gigantisk frokost med ost, egg, salater, brød, kaffe, te, juice og gud vet hva. Men jeg stålsetter meg og kjemper videre.

Grunnen til detox er at jeg går på hormonmedisin, legger på meg som bare fan. Dessuten er det vært sommerferie og all mat går i grill og det er vin til allt. 5 kilo på 2 uker!!! Er det mulig? Jeg er så hoven at jeg ikke får av meg vigselringen.

Jeg leser en ny bok nå som jeg kan rekommendere dersom dere liker Graham Norton. Hysterisk morsom. Han skriver om livet sitt og jammen har han vært med om en del merkelige situasjoner.

I natt sov jeg veldig urolig og drømte at jeg hadde en ny kjæreste (får dårlig samvittighet av slike drømmer) Denne gangen hadde jeg hooket opp med en av skuespillerne i Privat Practice. Oh la la, det var jo en snill drøm. Oftest er det Kent som dumper meg. Men denne var jo ikke så trist. Hehe! Sorry, men jeg bare måtte fortelle om det. ;)

Ingen kommentarer: