tirsdag 30. november 2010

MUSE

Min fantastiske venn Anna har åpnet sin andre butikk i lørdags. MUSE er en interiørbutikk med tebar. Te-bar. Japp, ikke kaffebar, men fantastike kopper med Kusmi te kan nytes enten i butikken ved peisen, eller så kan du ta med deg en kopp når du har handlet eller kikket ferdig.

Jeg har allerede kjøpt med meg en boks med Darjeeling hjem. Må nok inrømme at jeg ikke bare kjøpte teen fordi min er slutt hjemme, men også fordi boksene er så fine...

Hun har tatt in Humanity produkter, på bildet ser dere ett av armbåndene.

På det andre bildet ser dere tekstilier, tapeter og annet fra fantastiske mimou.

Og så er det jo mye mye mer! Hvis du er på Facebook bør du legge til siden til MUSE slik at du får nyheter og informasjon om hva som skjer i butikken. Og ta en tur innom! Det er sååååå fint!

Bill mrk. Proud friend!
Adressen er:
Middelthunsgt 21, 0368 Oslo

Ingen kommentarer: