tirsdag 23. november 2010

Låååååång oppsummering av helgen og ukestarten!


<<-- KOLLA KOLLA!! Dagens koselige nyhet! (som alltid, klikk på bilde for større utgave).

Akupunkturtimen jeg skrev om sist var en success. Jeg hadde to hele smertefrie dager. Sov som en sten fredag natt mot lørdag, sprettet rundt på lørdagen og først lørdag kveld kom smertene tilbake. Det er merkelig hvor raskt man kan venne seg til å ha konstant vondt. På lørdagen hadde jeg lyst å danse hele tiden, det var merkelig. Gleder meg til jeg ikke lenger har vondt og kan begynne ett vanlig liv igjen. Hipp hipp!

Jeg hadde overnattingsbesøk i helgen når Kent var bortreist. På lørdagen hadde jeg en del ærenden, jeg og Hildegunn møttes i lunsjtid. Vi dro med Christer og Bernard (dem møtte jeg rett for hos Anna) på Grünerløkka Brygghus. C&B dro videre og jeg og HG dro hjem til meg. På kvelden såg vi filmer, spiste allt muligt godt, ble kvalme, skravlet og drakk noen pils. Kattene underholdt oss også med både rampestrek og kos.


På søndagen dro vi på julemarkeder, vi prøvde oss på Kanonhallen som dessverre var avlyst, så videre til Svenska Kyrkans julbasar. Der var det mye mennesker men lite varer igjen. Siste stop ble søndagsmarkedet på Blå. Hildegunn fant lester og jeg snakket litt med kjente. Da HG skulle på kino etterpå så dro vi på cafe i nærheten, kaffe og megagod kanelbolle på Waynes Coffee ble valget.

Kent kom hjem fra Langesund på ettermiddagen, jeg hade maten klar når han kom hjem. Ovnsbakt kylling med poteter og ovnstekte grønnsaker. Nam nam!

I mandags dro jeg på loppis med min venninne Pauline. Vi var innom fire steder, ett nytt som jeg ikke har sett før. Ett av de faste var dessverre stengt. Jeg kjøpte en kjøkkenvekt, en vakker blikkboks, små skåler til sushimiddagene, noen bøker og noteblader, ett norgesglass, et lite læretui og en isbøtte i krystall og sølv. Brukte en nett sum av 140 kr.



Idag har jeg vært og hentet svulmepasta etter jobb, pluss et ark med gullfoil. Så dro jeg innom Anna på Majorstuen. De fikser med den nye butikken. Det er såååååå spennende!!! Etterpå var det dags for resepsjonen på Navlen der jeg låg i sofaen og leste min nye bok; The Recipe for Success: What Really Successful People Do and How You Can Do it Too. Av Blaire Palmer. Good times! Meget bra bok!

1 kommentar:

Anette Nilsson sa...

Åhh Lilla Linus :-) Kanske ska fixa varumärkesskydd. Haha! Bra att det funkar med akupunktur.