tirsdag 16. november 2010

Bling bling?

Innimellom er det mindre morsomt å ha katter (men bare litt). Sigrid er veldig glad i ting som dingler og har satt sin elsk til mine største øredobber. De metallfargede med kjeder som ses på bildet. De skal egentlig ikke henge på glasskålen. De skal henge på speilet i gangen. Så muligens har jeg meg selv å skylde på...

Men any how, igår når jeg pusser tendene hører jeg ett brak bak meg og alle små øredobber fyker ut av skålen og over hele badet. Ikke gøy... Det var bare å begynne å pare sammen ett og ett par...

Mirakuløst er det kun ca 10 par som ikke har maken enda. Og det skal jeg vel klare å finne frem når jeg ikke er så trøtt så øyene går i kors... Og jeg må huske på at alle store øredobber som kan henge på en kant skal ut av badet og opp på speilet!

1 kommentar:

Kort og Søm sa...

Ikke et kjedelig liv med katter i hus skjønner jeg... :O)