torsdag 18. november 2010

Outletshopping!

Idag sto jeg opp tildig, kjørte Kentemann på jobb og dro til Restaurant Viktor for å ta en morgenkaffe med Trygve. Det var hyggelig. Han bor rett ved siden av jobben men vi har enda ikke klart av å møtes før eller etter jobb. Ren latskap. Nå ble det gjort.

På jobb var det bra som vanlig, jeg lekte Mc Gyver og hengte opp en lampe i slike glava-plater som dekker taket. Ikke lett, men med litt triksing og strips fra Elfa så henger den da der den skal. Får se om den henger kvar i morgen... Jeg tok ett bilde på min arbeidsplass.

Etter jobb dro jeg på IC Outleten på Mølla. De har halv pris på allt i noen dager, samt prøvevaresalg. Jeg kjøpte en kjole som jeg prøvde i sommer, jeg har en sort og nå har jeg også en cerise/lilla. (det bildet som er nederst til venstre på kollaget som jeg lenket til.) Dessuten fant jeg en flott silkeskjorte/-kjole i knall rosa. Både plaggene til 500 til sammen. Kupp! Bilene er ikke så bra, men de er så fine. Silkekjolen tror jeg blir veldig fin med mine grå støvler og grå belte. Kattene synes det var spennende med fotografering. De er med på allt!

La også til ett bilde på lilla Sigrid som er litt frossen av seg. Jeg lover den varmeovnen er glovarm. Hun sitter rett ved siden av og koser seg... Grøss, jeg er alltid redd hun skal skade seg på noe varmt. Hun har lyst å sjekke ut ovnen når jeg lager mat, hun har lyst å snuse på strykejernet, lys er spennende osv.

Nå skal jeg se en episode av House. Neglene er lakket og kattenes klør er klipte. Nå er det bare å slappe av med en kopp te.

Ingen kommentarer: