torsdag 8. april 2010

Trening og restemat

Idag har jeg trent sammen med min PT. Kneene var litt uggne så vi fokuserte mye på overkropp. Jeg har blitt litt stærkere enn sist for vi fikk øke ganske mye på de fleste øvelser jeg har gjort før. Det er moro!

Men vekta viset opp... Jeg vet at det er pga syklusen min. Jeg går alltid opp i vekt. Men det er så surt uansett. Jeg er veldig avhengig av at se resultater og til tross for at jeg vet hva vektøkningen skyldes så føles det litt som å bli snytt på noe. Jeg har jo banne meg trent nesten hver eneste dag! Jaja, når denne uken er over vil vekta for håpentligvis vise noen mer positive resultater. Men, jeg ser midjen min, så innerst inne vet jeg att det nytter.

Når jeg kom hjem spiste jeg omelett med rester fra gårsdagens tacomiddag.
Må bare skryte med att gårdagens middag ble veldig god. Salsa laget på kirsebærtomater, koriander, gul løk. Grønn chilipure laget på grønne bird eye chili, koriander og gul løk (jeg vet ikke hva det heter, men de serverer dette på indiske restauranter til papadums) Kjøttdeig uten e-stoffer, kun hjemmeblandede krydder. Hot tomatsaus på røde bird eye chili, litt sukker, gul løk, eddik og en boks passerte tomater. Avokadorøre med tomatsausen og masse hvitløk.

Omeletten ble en mix av alle disse tingene (minus avokado + mais) veldig god og veeeeeeeldig stærk.

I morgen er jeg hundevakt igjen så det innebærer lang morgentur og flere turer ute i solen (det er lovet sol i morgen!). Kanske får jeg til trening på kvelden også. Kryss fingene.

Nå får jeg signere ut.

Ingen kommentarer: