søndag 11. april 2010

Sløv søndag

Idag sov jeg litt lenger enn jeg pleier, sto opp en gang i halv 10 tiden og spiste frokost med Kent som allerede hadde vært oppe i mange timer. Rundt 12 tok vi joggesko på og gikk på søndagstur. Første stop var Java på St Hans Haugen der vi handlet hjem kaffebønner og hver vår take away kaffe.



Etter besøket på Java gikk vi over vår frelsers gravlund på vår vei mot Løkka. Jeg elsker den kirkegården. Vakkert, stille og faktiskt inspirerende. Jeg leser på gravstøttene og finner ofte navn og yrker jeg aldrig har hørt om før. Idag fastnet jeg for navnene Mally, Fernanda, Julie Mathilde. Mally er nok et av de vakreste navnene jeg aldrig har hørt førr.


Nå sitter jeg inne og rammelimer samtidlig som jeg ser på et av mine favorittprogrammer på TV, Project Runway. Bildene jeg limer idag er av båten Wind Surf som jeg skal reise med i mai. Jeg lurer på om jeg skal lage pass-cover i stripete hvit og blå stoff, og med bilder av båten på. Så har jeg en ide om å sy en enkel ryggsekk/veske i samme stoff som jeg kan slenge over skuldra når vi går i havn i de forskjellige byene vi skal besøke. Har litt ideer som jeg har lyst å prøve. Men jeg er litt sløv med å sette dem i verket... :)

1 kommentar:

Velkommen til min kreative verden sa...

Du skriver om så fint og så er du så flink. Gleder meg til å se på dine nye rammelim - ideer: )