fredag 2. april 2010

Hjemmetrening


Idag skulle jeg i vanlig orden trene på Oxigeno. Mitt løfte om å trene hver eneste dag i uken you know.


Men dagen begynte dårlig med forferdelig humør og grining. (En gang i måneden som på bestilling!)


Så, hva gjøre. Jo, finne frem treningsprogram på webben. Lage treningstudio i stua og slå på musikk, høy musikk.


Jeg har følget dette mageprogrammet. Det var skikkelig bra for magen og tok ca 10 minutter. Etterpå fant jeg noen pilatesballøvelser på nett, og kombinerte med noen mage/ryggøvelser som jeg gjør sammen med treneren. Hofteløft, planken, diagonale crunches osv.


Jeg ble svett og sliten, men hvorfor føles det som man jukser når man gjør dette hjemme? Har jeg blitt offer for treningssentrenes indoktrinering om at motsjon kun kan utføres i for trening utformede lokaler?


Idag skal vi muligens dra en liten tur på en vietnamesisk restaurant nede i byen. Igår såg vi Avatar og var på indisk restaurant. Bypåske er deilig. :)

Ingen kommentarer: