mandag 5. april 2010

Loppefunn og morgenturer!


Når jeg og Kent var ute på spasertur igår, så gikk vi forbi ett bruktsalg som har åpent på lørdager og søndager. Vi hadde jo egentlig ikke planlagt å henge på loppisar, så det fikk bli en rask runde. Og plutselig ser jeg den. Den turkise vasen. Jeg har en presis lik fra før i grønn så denne måtte jeg jo bare ha med meg. Fikk betale 30 kroner og det er jo ok.


Det lille rådyret har jeg kjøpt på et annet bruktmarked tidligere i vår.


Øredobbene hengte på lysestaken ettersom jeg tok dem av en dag når jeg skulle slappe litt i sofaen. De fikk bli med på bildet. De har jeg fått av min tante/faster Annica i Sverige (tack igen!!)


Ellers er jeg så sprek at jeg ikke tror det selv. Jeg har idag vært på morgentur. 55 minutter før frokost. Etter å ha lest Fredrik Pauluns bok "Alt om fettforbrenning" så tenkte jeg at det kan jo ikke skade. Man skal spise litt proteiner, drikke ett stort glass vann og to kopper kaffe 30 minutter før man går. Sagt og gjort. Så har jeg dessuten vært ned på Oxigeno og styrketrent. Jeg har en treningsdagbok på personligtrening.no der har jeg som medlem mulighet å invitere 10 venner som kan prøve tjenesten gratis i en måned. Har du lyst har du lov. Send med din e-post så inviterer jeg deg. Jeg har 9 igjen.

Resten av dagen skal jeg nok bare være stolt av meg selv. Henge noen hyller og evt. sy om en veske jeg har laget for noen uker siden.


Det er også lenge siden jeg rammelimet så jeg har lyst å lage noen prosjekter der også. Lurer på om Ludo kommer på besøk i morgen...? Har savnet den lille krabaten i påske.

4 kommentarer:

Kort og Søm sa...

Du, den vasen var super fin! :o)
Kanksje vi kan ta en kreativ dag neste uke!?
Ha en fin mandag,
klem :o)

Agneta sa...

Ja, jeg sender deg en mail. :)

Anonym sa...

hahaha annars är jag faster till dig...Hasse är min bror vetdu...
:-)))
Annica

Agneta sa...

Annica, eller hur! Jag kom på det idag, när jag var på magdansen... haha. Skall ändra det!